Evenementen

bij at sea
sfeer bij at sea dronten

De toplocatie voor

Gezellige feesten

Jullie bruiloft, een verjaardag of een babyshower. Een bedrijfsjubileum, jaarafsluiting of afscheidsfeest. Bijzondere momenten wil je op een bijzondere manier vieren. Hoe leuk is het om dat op een sfeervolle locatie aan het water te doen? At Sea vormt een unieke plek voor feesten en partijen. Een zwoele zomeravond op het terras? Een knalfeest onder De Nachtwacht? Of een intiem diner bij een knisperend haardvuur? Het kan allemaal. Waar je ook voor kiest, iedereen voelt zich bij binnenkomst gelijk op z’n gemak. De tijd vliegt voorbij! Het feest combineren met een stoere activiteit of een overnachting? De mogelijkheden zijn oneindig.

mensen die een selfie maken bij cafe aan zee

Evenement

FEESTEN & PARTIJEN

Bijzondere momenten wil je op een bijzondere manier vieren. Hoe leuk is het om dat op een sfeervolle locatie aan het water te doen? At Sea vormt een unieke plek voor feesten en partijen.

Evenement

ZAKELIJKE EVENTS

At Sea vormt een unieke plek voor meetings, feesten en congressen. Een bedrijfsjubileum, jaarafsluiting of afscheidsfeest. Bijzondere momenten wil je op een bijzondere manier vieren.

Evenement

Trouwen

De zon schijnt, het water glinstert en jij straalt. Bij At Sea vormt het strand het decor van jouw bruiloft. Na het ja-woord proost je samen met familie en vrienden op veel geluk. Benieuwd naar de mogelijkheden?

Contactpersonen

Een leuke partij bespreken

Zit jij al een tijdje na te denken over wat je nou eens moet gaan doen met je verjaardag, bedrijfsuitje of gewoon een gezellig feestje. Twijfel dan niet en neem contact op met ons! Brenda van der Haven & Alise Fokkens denken vol met jou mee om een geweldige dag te kunnen organiseren.

een vrouw met een laptop op tafel
Ulrich H
1 dag ago
interessante Speisekarte. Tolles Ambiente und sehr nette Bedienung
Daan Siderius
1 week ago
Echt heerlijk genoten, rustig aan wat eten, in totaal 4 rondes gedaan. Zo lekker, de rust en dan dat briesje. Heerlijk!
joshua monteban
3 weken ago
Lekker gegeten met mooi uitzicht en vriendelijk personeel.
Martin Leeuwis
3 weken ago
Heerlijk even geweest, als afsluiting van een prachtige dag
Ria Dekker
1 maand ago
Lekker gegeten ! Het was druk maar alles onder controle De friet van het kindermenu was koud maar we hebben nieuwe friet gekregen Voor de rest was het eten lekker, mooie zaak , ziet er goed uit
Photo from customer reviewPhoto from customer reviewPhoto from customer reviewPhoto from customer review
Tim Stappenbelt
1 maand ago
Het concept van het menu is leuk en anders dan normaal. Hierdoor kan je verschillende gerechtjes proberen en is er voor ieder wat wils. Wij vonden het lastig in te schatten hoeveel we moesten bestellen, omdat er geen aantallen per gerecht bijstonden.
Photo from customer review
Dirk van t Hul
1 maand ago
We lunchen hier meerdere keren per jaar, prima eten en vlotte en vriendelijke bediening
Roman Willems
2 maanden ago
Prima! Zeer goede lunch gehad.
Henry Dalsem
2 maanden ago
Gisteren mogen genieten van een fantastische Paasbrunch. Alles was zeer goed verzorgd en de brunch was heerlijk. Ook voor de kleinkinderen was het een belevenis om met de paashaas eieren te zoeken. Echt super geregeld. We komen zeker weer terug. Thnx!!
Dineke Kromdijk
3 maanden ago
We waren echt verrast, heerlijk gegeten op prachtige locatie. Top